Gaah! Miss Happyface.



Jag är hemligt lycklig. Tack mamma! Naaw i balli baaa!
jag kan inte sluta le, jag kan inte sluta le!

Okej det här va ju inte speciellt snällt av mig eftersom ingen kommer få veta förrän jag vet säkert men jag kunde inte hålla mig. feelååt.  jag har i alla fall sett en film idag det gick super, tills datorn slocknade & jag inte fattade varför. Mitt i filmen! så jag slog sönder tangentbordet utan att orsaka en enda lite skroma å inte började den funka igen inte. innan jag kom på att jag senast igår kväll just innan jag la huvudet på kudden å somna, drog ut strömkabeln till datorn för att sätta in mobilladdaren. smaaaart. så jag kopplade in datorn och helt magiskt så började den fungera och mitt filmmys fortsatte. tills det kom upp en ruta som det stog VARNING!
10% kvar datorn slocknar om 7 minuter! koppla in strömkabeln för att kunna fortsätta. då blev jag arg. så då gatt jag flytta den till ett annat uttag sen just när jag lagt mig bekvämt å startat igen ropa mamma MAAAAAAAAT CASSANDRA!!!!! lätt att se film här då?  tillslut fick jag i alla fall se eftertexterna rulla. Filmen var helt annars än boken men det dög att se. den var bara snäppet från riktigt bra.

Nu ska jag dunka dunka musik & vänta till atron noll noll då jag å superman ska på kåååsmåås :)

älska MER!

Bläckhjärta heter filmen & boken för den delen.

 // C


Kommentarer
Postat av: Anonym

de var lite coooooolt!! :D

2009-08-27 @ 20:24:27
Postat av: johan :)

de var lite coolt :) :D

2009-08-27 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0