God Morgon :)

coca cola e äckelipäckeli, å olof drooog till AG :O inte snällt, nu ska vi vara vaken till döden skiljer oss åt, jag äger på CS bara så alla vet. fast fråga inte någon. . Billys paan pizza 20 min i micron å sen tar du en stoor bit å tuggar sönder med dina sylvassatänder å svälj sen kommer den i magen och ut i toaletten igen. jag e inte speedad alls! våga inte tro något annat. grädde&socker med kaffe inte tvärt om här inte :) I can see the light outside. fast medans det va mörkt å jag var på väg tillbak från AG så skrämde Fille ihjäl mig å Olof fast det erkände han inte.

Cassandra är bääst! // Johan William å Alex
dom kommer aldrig tvätta armarna igen, de skall alltid vara trogen mitt namn, eller något liknande. Ida saknas :* hare gött

ögonklet & killsvett'

älska 
MER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0