I don't want to fall and say I lost it all!

Det vackraste jag vet är att se dig när du sover.
här råder stilla frid Och jag glömmer både rum å tid.
Du ligger här bredvid och jag känner hur du andas.
att älskas utav dig är det vackraste för mig.
Så sagolikt det är att se morgondimman lätta.....

Kom igen! helt ärligt seriöst och ytterst allvarligt så är det en fjoll  låt, ursäkta mig till alla som tycker låten är fin, vacker, sagolik eller heelt underbar. tyvärr jag fattar den inte. Det finns INGET sagolikt med morgondimma den luktar till&med illa märkte jag idag! Så det är väl bra att den lättar men... Så för att sudda ut minnerna av den för kvällen skruvar man upp volymen allt vad som går och lyssnar på The pretender jag är typ den enda själ i denna universum som gillar den känns det som men den innehåller inte massa fjollord, Tacka cheesecaken för det! Och på tal om cheesecake så ska jag baka baka kaka eller cake whatever. igen jag har redan gjort en diarre smet till mumsiga brownies  mums!!! Men först ska jag tok lyssna på Angel som jag råka driva små  pojkar ,,,dom kanske va större än jag med  pruttar i rumpan till vansinne med, men det är sånt dom kommer tacka mig för sen. nu kan dom den utan till  det är göttit. jorden går under precis som i, som i.. jag kommer inte på en film där jorden går under men So So What I'm Still A Rockstaaar!







I borjan tänkte jag skriva ett seriöst inlägg, men gav upp med det ganska snabbt å lät fingrarna leta åt tangenterna all by them self. det blir lixom enklare för mig så och ni får veta allt som ni egentligen inte alls är intresserade av. Lucky you.   DAMN WHATA SEXY FISH som Akon säger ;)


älska MER!

//C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0