Men nu får det vara nog!

Nu blir jag ledsen på mej sjäv, alltså jag då(a)
Jag har ju inte uppdaterat på 4 hela dagar! SKÄRP DIG IDA!!!!!!

Hm... Ja, jag kanske inte borde överlåta allt jobb till min bästavän, jag kanske ska vara lite delaktig i det också ;)
Idag har jag kämpat mej egenom en hel lång vanlig skol dag! 08,30-15,25 (tänk på att det står 25) För att när vi skulle få sluta 15,20 så var Åsa tvungen att klämma ur sig några ord(SOM VANLIGT!) och jag var nära på att miss bussen totalt! Men på tal om bussen, jag hann iaf med, och när jag åkte efter den lilla smala grus vägen så kändes det som chaffören(stavfel?) körde i typ 20000 km i timmen :O jag trodde min sista stund var kommen, men jag överlevde den snabba turen! :) och sen när jag kom hem så sjöng jag en truddelutt så blommorna vissnade och min hals blev hes....... (sången jag sjöng innehöll väääääldigt höööga toner ;) )

Och sen så ringde pappa och sa att han skulle bli lite sen för att han skulle köra till kristine berg och leta efter hans nycklar, helt onödigt för han fann dom inte.. så jag satt hemma och hungrade tills medans han och Clara flängde runt efter han nycklar som dom inte ens hittade? ;) menmen, nu har jag iaf fått min mat, det var inte gott men men.... :) 


Gud vad jag hademycke att säga idag då... Men det var roligt att skriva idag :) 

sen så kan jag ju berätta litte om vad jag har tänkt göa efter detta låååååånga inlägg. jag har tänkt vara duktig och faraut å gå, det ska jag göra lite framöver här, och sen så ska jag springa, fast det kommer mina fötter att dö av... men jag vill bli SMAL!! fast jag vill ju ha kvar mina fötter.... kanske kan bli smal på annat vis :) 

Snart så har jag brist på mera skriv..... imorgon lovar jag att jag har nått nytt att berätta :) 

 hihi :] bli inte sur, du e ju söööt" ;* <3<3


Pussochkram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0