regn regn strålande regn...

strålande kanske var att ta i men det strålar ju i en väldigt bred och skvittrig stråle ner från himmlen, molnen eller vars det nu komr från, det är i alla fall så jag ser det :) idag har det intee hänt mycke för min del! jag har ungefär sett film sen jag vaknade, förutom undantaget där jag försökte laga lite mat som början på min hemmafru karriär. hamburgare blev det sen jag misslyckades att värma spagetti& köttfärssås i mikron. vi får väl se hur det går med hemmafru grejen.. Så middagen fick jag hos mormor&morfar. nu låter det som min mamma har satt mig på svält diet å vägrar laga mat så jag måste tigga men så är inte fallet för FBI. inte alls! så hemsk är hon inte hon köper ju faktiskt adidas väskan till mig!HAPPYFACE. jag var bara tvungen att skryta lite över min lycka tillbaks till ämnet nu då. hon övergav mig bara för att åka någonstans med sitt lilla fotbollslag för att spela lite fotboll med fötterna. härligt en sån här regnig dag, javisst. 
imorgon börjar skolan, påriktigt. jag är en liten sjua så vi har bara fjollat runt dom fösta dagarna å låtsas vara jääätte stora så här STORA förutom jag för jag känner mig så här ..... ! det är så små bokstäver att ni inte ser vad det står men det står "liten" jag skojar inte jag känner mig så.



älska
MER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0