Såjah!

Hejsan alla söta blogg läsare ;)
jag har inte skrivit på ett par dagar nu, men det är bara därför att jag rent utav inte har hadft nått att skriva om ;) Men nu ska det bli ändring på den :)
Idag så har vi gått första dagen i skolan, (förstadagen i högstadiet, och sjuan!) känns lite kul att få ändra om lite, jag börjar känna mig stor :p:]
Men iaf,,, vi fick inte jobba med så mycke typ rita en bild och lekalekar ;) haha, låter som att jag börjar ettan typ :p menmen åsså fick vi två böcker matte, och biologi, åsså fick vi ett skåp med en nyckel (?) :P och denna nyckel som jag har på ett band som jag snurrar hela tiden:p akta er för mig för annars får ni en smocka ;) ;) :]

Ja... det var väl typ allt jag hade att säga :)
PussochKram<3

som vanligt funkare int å ladda upp nån bild....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att klaga men man vet typ aldrig vem som skriver :S

2009-08-21 @ 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0