still smiling!

gaah, jag är rädd. för spöket under min säng. fast Alexander säger att det är han som bor där men äh. nä, nä,! okej jag tror faktiskt på spöken säg vad ni vill. jag tror inte på spöken så typ som vita lakan som svävar om kring å låter bhuuuu. nä inte alls men jag tror verkligen att om man har något ogjort när man dör så fastnar man lixom i mitten av livet och vad-som-nu-händer-sen tills man ordnat det så man kan vila i frid. ja jag är allvarlig jag tror det verkligen.
får man skriva sånt eller räknas det som relgion påhopp eller något? hoppas inte.

jag väntar på ringklockan ska ringa å berätta att lasangen är klar så min lillahbrodeer å han 2 vänner kan sluta sitta å nörda nitendo 64 lägg märke till sextiofyra! dom har lixom dragit dissen på playstation 36 å såna nyigheter. nu riinger det. mums bums. sen får jag både mjukglass & räkmacka. för att jag måste följa med på fotboll. och för att min morfar blir gammal GRATTIS!
Haha! min lillebror på 9 år är i målbrotte, låter det som ialla fall. det är creepy.

min fjolldag gick super förresten, jag hann rita en hel fågel å ramla ner för trappen stående. Klå den du!

nu måste jag räsa till köket innan dom käkar upp lasangen för mig, dom äter som en hel arme i IRAK!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0