- No Pain -

O Happy Day.
nej inte det, men jag är glader utimellan i alla fall. Det var ju julbord idag så magen sprack av julmust.
Sen har jag roat mig med socialt liv, spanska glosor och lite televison. Spanska glosorna vill inte riktigt följa med i skallen på mig. in genom ena örat- ut genom andra stilen lixom.

Jag & Johan upptäckte att jag inte får märken av bandybollarna på benen. Det är awesome fast det svider ändå som isglass. Sen fick vi dansa något juligt som gick liiite för fort där på slutet. Prisa cheesecaken på julfesten!

Sen träffade vi en gubbe på vägen hem också. Han bad oss långhåriga ungjävlar att he oss bårtta vägen. Sebbe bajsa i byxorna & jag skratta på mig som alla andra.

Trevlig kväll!

N O R R M A N


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig .

2009-12-16 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0