2 k m


Bild från min idrottspromenad som för övrigt var svinkall!


Todiloto. Det var ingen superhjälte jul, sadface. Men lite värdefullt fick jag gjort. innebandy imorgon så jag tagga, med alvedon 250mg. Haha! När jag fick reda på innebandyn glömde jag mina synder på provet och fortsatt leva lycklig i min egna lilla värld. Toodilidoo. Det va najsigt mys pys i svinkalla vinter mörkret. Poesi kallas det!

Snart är jag klar med min mössa på slöjden oxå. den blev inte riktigt som den skulle & ingen vet varför men det blir fint ändå. Då har jag två. jag har aldrig haft så många i mitt liv någon gång, jag är lycklig. weei jag är nog lite speed. Spotify resten av mina vakna timmar. 

Alla våra lärare var borta idag så jag ritade en liten julbild på matten idag istället. Dom säger att dom är på kurs men egentligen vill dom bara slippa oss ett tag. Vi har ialla fall fått en julkalender! Dagisnivå. Graaach

NORRMAAAAAAAN! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0