A N D R A A D V E N T !


Bilden har ju som mycket med andra advent att göra och så.

Jag tagga innebandyn imorgon, men ändå så känns det onödigt. Men jag får väl lyssna lite på mig själv kanske. Fast det är så roligt. Ida har i alla fall lovat att se till att jag inte spelar hela lektionen och jag har gett henna tillåtelse att slå mig så jag lyssnar fast hon trodde inte det skulle vara en super idé. Vi ser väl. O jag tror jag ska ta min klubba fast det kändes drygt. fast dett var så många som skulle vara med så skolans kommer bli slut. Intressant jag vet men jag har ingen att prata med. Thihi.

Blä. skola kändes inte mys pys. Måndagar sug egentligen, söndagar oxå för den delen. söndagar går man bara runt som ett spöke utan att få någonting gjort. Å måndagar har man 5 min raster hela förmiddagen men tröga ämnen där man blir mer uttråkad än vanligt. Förutom bandyn då men typ en rolig grej. BLUBB

Äh nu ska jag tråka ut någon annan.

Norrman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0