B R A C E L E T M A K E R S .


Mobil kvallité.
Vi orkade inte julpyssla på bilden idag så vi gjorde lite armband, det tyckte lillebror var en smart idé också så vi knåpade ihop ett som passade tillslut med. Ikväll kommer Ida nog till Malå & pepparkakshus ska vi göra också. Hur dom ska få det att gå ihop har jag inte räknat ut än men det kommer.

Spanska glosorna hade vi inte ens förhör på idag bara för att hon tyckte det var onödigt. Kunde jag väl hålla med om igår när jag satt och nötte in dom. Nu är det väl lika bra att skriva ner dom när jag väl kan dom. Men icket! Istället spelade vi bingo?

Och nu har jag hunnit städa också ihopp om att hitta laddaren till kameran men den har nog åkt till Thailand på semester...
kaJDShdskjdfhHDKJsd, så känns det.

NORRMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0