D A N D E L I O N - S O M M A R .


Första Maskrosen. . .
Det där känns inte länge sen men ändå är det snart jul & julklappar är ett litet problem för mig just nu.
Skellefteå imorgon är min nödplan, men det är så svårt att köpa något som betyder något typ.
Pengar kanske man borde ha också, skit påre!

Det känns svårt att skriva något som betyder något också. Så jag tror jag skiter i det. Högge bjöd på tårta idag, det tackar vi i alla fall för. Men nu tänker jag skita i det här med betydelse, ta en kaka & fara på hockey.
Sen får den som lever se, Adjöö.

N O R R M A N .


Kommentarer
Postat av: Bäwhl

Jag har redan köpt en julklapp tig dig :-D



Den är delvis rund och delvis töjbar :)

2009-12-18 @ 23:33:43
URL: http://isabellelind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0