E N E R G I C H O C K .


Armband för innebandy nördar möjligen?


Ja, nu slutar vi gråta & pratar om något ovettigt istället. Det är jag bra på.
det är bra med självförtroende oxå typ.

Nu har jag ialla fall gjort annat än värma fötterna under täcket, så energin spruuutar runt bland blodet.Poetiskt.
Vi har i alla fall spelat innebandy i sportisportihallen, det slutade väl.eh ja, som det slutade.. Pojkar och tävlngar, det är något med det som inte går ihop med andra männsikor. Efter några straffar där på slutet där superbästasteCassandraNorrman ägde. Eller hur var det? Vi lekte i alla fall UnderHökensAllaVingar för minimännsikorna ville det. Dom stora pojkarna blev ledsna och for hem och dränkte sina sorger i toaletten.

Okej jag känner mig piggare nu än inann jag for. Det kanske inte är överskattat det där med att röra på sig ändå.
Nu ska jag underhålla mig själv med choklad & spotify.


Intressant värre, men det kommer mer sen.

NORRMAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0