I s k a l l t V a t t e n

Jag kom just på en smart sak om just iskallt vatten. Om vattnet är iskallt borde det väl frysa till is? annars är det ju bara väldigt kallt. Typ?

Idag har jag nästan stickat klart min mössa, tralalaalaat där fastnade jag lite längre än vad jag borde men jag & Ida fastnade nere hos Emma å sitt plinkplonk piano det var vackert. Jag överlevde i alla fall tills hon och Johan sedan bestämde sig för att knäcka käken på mig vilket gjorde att jag skallade betongväggen bakom mig. Ida och Emma konstaterade med hjälp av mobillampa att ingen hjärnskakning hade kommit för att semestra i min skalle men det spränger lite, fast det får man väl leva med. Annars har jag sett film käkat tacos och skrivit ett glosförhör jag inte ens visste jag hade och sen en skräckhistoria på engekska. Kill Me G+!

Det är svinigt kallt ute så luften i lungorna fryser och ansiktet blir en isklump. Min plan är alltså att hålla mig inne & vila mig i form. Bra beslut dära!


N O R R M A N !

Vi hörs väl typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0