K a r u s e l l .

Tänkbar decemberutsikt från Nimb? Foto: RW.
Samma låt spelas men nu längtar jag efter karuseller. Älska. Jag vill nog på tivoli i Köpenhamn det skulle vara mysigt, sen vill jag åka insane på gröna lund är det va?

Jag har i alla fall varit på kosmos med Bianca nu, eller det var henne jag for dit med sen blev det fler och fler. Vi drack varmchoklad och myste ute på bron. Patrik fick lite ont i magen efter två storaa lussebullar & Johan bjöd på festis. På hem vägen tog vi vilostopp i korsningen och prata lite strunt innan dom lämna mig att faila på blankisen. Jag lever fortfarande men Johan verkar rätt död. Nu ska jag se om jag fastnar här med fining låten i öronen elle rom jag går några kilometer.

Matteprov imorgon, INTE tagg!

NORRMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0