M E E N !

 Jag saknar!
HEJJJ.
skoldagen var väl okej, och sen hade jag, Johan och Cassandra lite roligt:) Först vavi på kiosken å sen for vi till Johan och kolla på hans syrras bäbis! HON VA SÖT och jag och Cassandra planerar att sno henne :] Allvarligt, hon hade typ sverges finaste ögon! Åsså ha Johan (enligt han själv) blivit en ävgel.. Men det trodde inte vi på, för han kasta bollar på Cassandra, MEN IALLFALL.

jag har typ ingenting att skriva, jag vill också ha en bäbis.. :(

Imorgon ska jag till skellefteå och köpa julklappar och kläder :) Funny!
Fast ja håll redan på med en till syrran så hon vet jag int-.- :] Men jag ska iallafall köpa till mina kompisar! Kan ingen säga vad dom önska sig?! Det blir lite enklare då....

Grattis till den som läste hela det väldigt intressanta inlägget som jag just skrev =)

Puss! //HULTDINAR´N!

Förlåt,men jag var tvungen-- :(
Det finns andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0