One moment, would you capture it or just let it slip?

Trevliga tider.
Innebandyn gick väl rätt bra vi förlora ju ändå bara med 2-1 mot niorna med lite armbågningar och lite blåmärken. Det är Gött! så vi får väl nästan vara lite nöjda.
Det där med att sluta gick väl däremot inte så bra, ingen slog mig. men vi överlever. Det är värt det nästan ialla fall tillräckligt enligt mig. Nu har jag hunnit baka två plåtar Brownisar till min lillebrors luciafest som är ikväll. Nybakat ska det va vettu ;)  Så då får jag väl följa med och äta mina egna kakor då.

Nu längtar jag efter julfesten & pannkakan som blir till middag. Musikfyllt.
Måndagar suger fortfarande ändå.

N O R R M A N


Kvallitè !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0