S k u m t o m t a r & M i n u s g r a d e r


Jag lyckades gå hem utan större frostskador och värmen har jag återfått. Sen har en lillebror sparkat smalbenet av mig men jag gav igen så jag ska nog inte klaga över det.

Dagen på skolan ska jag inte klaga över heller. Syslöjden hände inte så mycket på sen har det varit olika filmer hela dagen. Imorgon är det temadag sen helg och Måndag kommer den efterlängtade innebandyn!

Maten kan jag däremot klaga på.Det finns en anledning till varför man inte brukar servera 1800-talets korvstroganoff med kall potatis eller plättar med lingonsylt till lunch! BÄVER. Därför gatt/ var jag tvungen gå till mamma & tigga mig pengar till annan mat , men smidigheten själv bor i mig så där smetade jag och sträckte halva ryggen för att sedan kunna skalla väggen IGEN!

Det går bra nu, Norrman !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0