T i d s f ö r d r i v .


Finemang. Städat & lyssnat på musik. Nu är jag less på de hur man nu kan bli det? och ingen verkar vara speciellt social. Röv! Kosmos skulle nog vara en bra idé men jag behöver verkligen vila så det blir så bra som möjligt. Önskelistan måste jag skriva ut men jag vet inte riktigt om jag är klar än. Ångest.

Jag vill rita men jag vet inte vad & jag vill fortfarande måla med dom där olje färgerna som ligger och dammar någonstans bara för att prova lixom. nått stort och coolt, bara för att. Då får jag stöka ner lite gran.
Nog om det jag ska leta bilder att rita av nu. Snart börjar väl hockeyn också.

Bajs i toaletten. Moget jag vet.

Norrman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0