T r e d j e A d v e n t & S n ö

Det snöar idag för första gången på hundra år!
Nu har jag hunnit spela bandy med lillebror, fikat julfika, städat och varit social.
Däremot är jag flickan med skillsen så jag sträckte mig i handleden när vi spela bandy. Jag vet att det är lyckat, det gör i alla fall ont som sate om ni ville veta. Sen glömde jag det & spillde en vattenhink över mig själv istället innan jag for till Johan och visade mina bandyskills igen och slog ut en dricka, då blev han nöjdaste pojken ever och sa att jag var bästa flickan på jorden. Mohahah. Jag ska nog sluta slasha folk. Eller låta bli bandyklubbor i fortsättningen. Fast det tror jag inte rikitgt på.

Lilly har iaf skickat bra låten

God natt på det  

Norrman


Kommentarer
Postat av: Bävhl

Trallalla, jag har köpt en julklapp till dig :D

2009-12-14 @ 21:01:52
URL: http://isabelleLind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0