Änglarna gråter idag..


I alla fall om man frågar mig. Det regnar som en kissnödig apa i djungeln.
Fråga mig inte hur jag får ihop det.
Det är ändå inte tänkt att det ska regna nu!

Nu har jag tagit en paus i mitt städande. Det behövdes kanske inte. Men det är så jobbigt!
Hata Hata Hata.

Idag har jag inte gjort mycket. Varit med Johan. Jag fick inte googla hjärnskakning bara för att han inte vill erkänna att han har det. Jag tror inte på virusfyllda datorer. Men tårta fick jag. Så jag var nöjd ändå.
Sen såg vi mammaspojkar på tvn fatta vad coolt asså på en tv. jagmårbra! Haha, mammorna där är ju typ dum. Inte gulligt!

Nu är spotify igång så jag ska väl fortsätta städa. Städa. Städa.

Hata söndagar!

NORRMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0