E f t e r m i d d a g. .

Det känns som det var år sen jag skrev här, men det löser sig.

Idag vaknade jag före jag somnade nästan. Jag & Ida följde ialla fall mamma till Källan och myste på medans hon var på kurs. Så vi badade och åt gó mat innan vi tittade lite på modellerna när dom blev blev fina i håret.

Sen åkte vi hem till Rentjärn och lockade med locktång det sket sig och sen fick vi skynda för att jag skulle hinna med "Hockeybussen" det var långsam så det sket sig också litegran men vi frös inte ihjäl.


Det var min dag. intressant inte direkt men jag bryr mig inte alls :)
Nu ska jag lysna på lite Rihanna. Och dryga med någon annan. Vem vill följa ut ikväll.
Jag vill inte ruttna & dö.


Ring vettja!

NORRMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0