E t t u n d e r h a r s k e t t !

Nä det har det inte, Om man inte räknar att det har snöat en halvmeter idag som ett under. Det snöar fortfarande. Det blir rätt snöigt. Ingen verkar gilla att man sparkar snö på dom har jag märkt.
Fast vem bryr sig?

Jag har gjort något ikväll. Jag har varit på isvakan, mohaha. Jag spela golf & jag äger alla! Sen skilde jag mig med Bianca. Hon blir kär i mig igen om hon får en godis. Melvin drog raggen på henne idag. litesmåsött.
Så jag lekte överbeskyddande mamma sen när jag och bianca var klar med skilsmässan asså.
Sen kom vi på att det var lite äckligt om jag var mamma.

Om ni ville veta så kan jag berätta att det är jobbigt att plumsa i snö 30 km 100 gånger. Speciellt när man har luva på sig och ser ut som en hund som jagar sin egen svans.


Ingen fattar. Fast vem bryr sig?

Norrman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0