I d é f u l l g l ö d l a m p a !


I'm safe up high, nothing can touch me!

Mys pys. Jag borde nog oxå plugga till det där todilodi provet som jag kan jättee mycket om! Varför ska man veta hur allt börja? huvudsaken är väl att man vet att det finns nu. Nutid & framtid är lixom intressantare i mitt huvud än vad som hända för hundra år sedan. Vem som uppfann glödlampan typ? Nu bryr sig ju ändå ingen dom har ju ändå skrotat den nu. Lixom onödigt att läsa om den då. Nu handlade inte provet om glödlampor men so what same shit,. Papperet ligger bara centimeter ifrån men det har nog skabb, inte värdefullt att röra i onödan. får jag skabb kommer jag ändå inte kunna skriva provet imorgon. Vem tror lärarna kommer tycka mina argument är lika smarta som jag tycker?


Nu ska jag mysa

N-O-R-R-M-A-N


Kommentarer
Postat av: Bävhl

Det där är ju faktiskt riktigt bra argument, det ska jag köra med någon gång :P

2009-11-28 @ 20:57:26
URL: http://isabellelind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0