I n s p e r a t i o n

Det är ungefär det som fattas i mitt huvud just nu, Insperation.

Egentligen borde jag inte sitta här, Egentligen borde jag packa upp gympan, Jag borde skriva svenskan, jag borde träna glosor & jag borde duscha igen. Gympan blev ungefär en snabbdusch på 1 minut med kö längre än kinesiska muren..

Men det kan nog vänta ett tag. Tills dess ska jag äta upp min sista pepparkaka och fortsätta pumpa spotify.

Kollade just Britneys nya video.
 Vad hände egentligen med gamla Britney?, Hon försvann med alla psykiska sammanbrott och bort rakat hår. Det gjorde koreografin oxå kan jag lova! Det enda som finns med nu är hennes överredigerade rumpa och lite mer rumpa.Annars låter själva låten väldigt mycket som circus.

Nu är pepparkakan slut, vilket den varit ett bra tag nu. Men jag har fortfarande inte så stor lust med det där borde. 


Vi Ses! .. På fredag.


NORRMAN!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0