M I D D A G !


Middagstider typ. Avancerad Varmmacka med en festis. Lördagsmys!
Nu är jag ialla fall tillbaka från Vindeln the big City som sover om nätterna. Johan säger att man inte ens få kalla det en by, och jag kan väl hålla med där lite.

Så jag har hunnit sett innebandy med finigflickor sen smeta jag & Ida vidare till Malåkiosken Ooo vilket vackert namn. Där drev vi humorklubben med våran kära WEÄNN. Sen kissa Ida på sig & här sitter jag dissad av min smurfröv. HAPPY TIMES!

Ett tag funderade jag på att kleta oljefärg på en stor fet vit duk. Det var tills jag kom på att alla var slut.
Så nu vet jag inte vad jag funderar på, Gå å lägga mig.


Vi ses när min humörometer har stigit i procent...


NORRMAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0