Rain comes with sunshine!


God Morgon, det känns i alla fall som det.

Varför går söndagar så fort? Jag hinner ju ingenting!


Jag har ängat dom senaste 3 timmarna åt att renskriva novllen som skulle vara klar i fredags. Jag var borta så jag fick helgen på mig. Nu är det i alla fall klart, så nu ska jag väl kanske städa så är det gjort också. Då har man ju kvällen fri. Även om det känns lite jobbigt nu lär jag inte ångra det efteråt.


Min tunga har fortfarande inte återhämtat sig från brännskadan, Mat utan smak är ingen höjdare. Så man ska nog blåsa innan man dricker något det ryker om. Det låter som en bra idé så här efteråt.
 

Nu ska jag lyssna på min spellista på två låtar ett tag till innan jag gör något vettigt igen.
Wonderbaaaart!


Norrman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0