S p å r a t !


Tråkigt kort, men jag är hos mormor & morfar. Bra ursäkt.

Har just ätit några kilo tacos. Mumsigt värre! Eftermiddan' spåra lite gran så där på fredasmys vis. Vi såg någon arnefilm på NO'n och jag Kladdkakan & Nina skratta ihjäl oss. Och svenskan hicka jag sönder så jag börja tokskratta. Sen spårade Vi upp en skoterled till min dörr, där vi fortsatt spåra fast med Johan istället för Nina.
Tills Ida gatt eller vartvungen att fara hem och jag halkade iväg hit. 

Nu myser jag med spotify&planerar att fortsätta med det, tills döden skiljer oss åt. 
Kanske. 

Alla som tycker Ida ska komma till mig & se hockey imorgon räcker upp händerna. ↑↑ Många Händer upp! 
Alla mina tio räcker tycker jag. 

Nu ska jag sms bomba och hoppas på bättre tider. 
TikTokTikTok. Klockan går...

Vi drar till fjällen fest hela kvällen, åker snowboard och skidor....
Nä men jag vill till fjällen med snö!
 

NORRMAN NORRMAN NORRMAN NORRMAN NORRMAN NORRMAN NORRMAN NORRMAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0