S p o t i f y !

Datorn var över seg så jag orka inte bråka med att ladda upp bilder.

Kom just hem från kosmos, eller om jag tänker efter var det ett tag sen men ni fattar grejen. Det börja typ bli kallt ute. freezingvinter Nä inte riktigt.


Inte gjort mycket idag. På skolan skrek jag för alla har problem, dom ska egentligen gå dagis. Dom har lixom just upptäckt lysknappen. coolt va??
Å ikväll har jag och Bianca plågat lilla Malå med våran sköna sång. Gråt ur ögat om du missa det.  sen hann jag göra två mobilsmycken oxå. Made with Love! Imorgon är det fredagsmys i 24 timmar. det betyder att OLW reklamen är hela klassens liv. förutom dom med baconfeber. 




O'boy!  

NORRMAN♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0