T h e W a y W e F i g h t e d

Imorse sov jag länge och gott :) Jag har typ inte sovit så länge på evigheter så de va skönt :)
Efter att jag vaknat slängde jag i mig lite frukost och duschade och hängde med mamma å pappa till malå, där handlade vi lite smått och gott:)
Sen satte jag och pappa upp ljusslingor ute, och snart ska jag äta igen och sen göra nått åt mitt rum..

Imorgon blir det skyltsöndag och mejbi en tur till skellefteå. Men har inte riktigt bestämt mig än.. Den som lever får se, det kändes som att det skull vara mysigt med bianca och Cassandra, meeen.. Jag ska dit på lördag.. VI FÅR SE :*

Nu ska jag hjälpa mamma med maten :)

Puss, ha det bra :)



                                                                                                         Nu bidde de bildlöst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0