W h a t h a p p e n e d w i t h m e ?


Min fina Ida & Min fina fotograf bakom kameran.
Nu kom Pär så jag ska säga hejdilådidåi till min Pappaa.
Back on Track, finns det något som heter inte för att jag tänker prata om det sådär extremt. 
Asså allvarligt vad hände med alla? Jag kanske inte får ut så mycket av att försöka komma på varför allt blir som det blir, men ibland går det inte låta bli. Alla ska väl hitta sitt liv, asså alla har ju ett liv men vad man vill göra & hur man väljer att leva. För att fatta det måste man väl prova olika saker annars blir man typ en sur tant med grått hår som sitter och smottrar i kaffekoppen, utan att ha levt alls. Det låter inte lockande. Men det finns väl några gränser? Även om dom är små vet man ju inprogramerat i hjärnan att man inte får gå för många steg över.  Eller finns det inte hos alla? Finns det inte alltid något mitt i mellan inprogramerade robotar som gör allt precis allt precis likadant varje dag 52 veckor om året & dom som töjer på gränses hela tiden tills den spricker och dom själva flyger iväg med det bara av farten. 

Avskrivet nu finns det plats för mer i skallen på mig. Jag har just ätit en superpaj. Den va lixom mums! Nu ska jag iaf kolla på alla papper jag borde tagit hem tidigare. Fats spotify var ordet som lät så mycket roligare än plugga till alla prov. Den som lever får se!

NORRMAN


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0