Bitter END, or NOOOT :D

Hej Världeen :)
Jag kom hem för inte så länge sen. Jag var med Johan och Cassandra efter skolan. Det var roligt :):) Cassandra har fått sin finfina hjälm nu, avis. :$

Ikväll ska jag typ träffa min tremening Angelica och plugga på Fysik, Matte och Engelska-.- Tänkte vara lite smart att ta hem i helgen så jag kan impa lite på provet som kommer innan lovet ;) :) Snart så ska jag äta PIZZA Andra gången idag... Men pappas är godare ;) 
Det var äppeldricka på skolan idag, LÅÅÅÅÅNG kö till den också. 

Nu känner jag att detta var ett räser tråkigt inlägg, som alltid när jag skriver, så nu ska jag vara tyst. 

JAG TRÄFFA LINNÉA IDAGGGGG! :D:D:D:D:DD:D:D:D ::* 

//KLADDKAKA 

          HIHIH hoppas dom inte blir suraaaa (A) <3


Kommentarer
Postat av: Haha

Fjortiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis?!

2009-10-10 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0