Du är allt för mig (L)

 Bilkvalla och gammal bild.  Men jag älskar Cassandra Norrman♥

Idag vare roligt på skolan, William tippa med stolen och det var roliiiiigt!:) Åsså hade vi ganska roligt på fysiken då jag och Cassandra lekte lärare, det gick bra, vi ääääägde :D
Nu kom pappa hem hör jag. Då ska vi säkert ätaa, toppen för jag är hungrig. Som ni säkert märker har jag lite att skriva om. Men jag ska försöka babbla ner nåra rader. Kanske inte blir så intressant att läsa meeeen... På fredag har vi prov i NO... Så imorgon ska typ jag Cassandra och Emma plugga till det efter skolan (A) Mysiiiigt. Sen ¨på onsdag tycker jag att ni ska komma på höstkonserten för då ska Emma speeela! Jag är för dålig och feg så jag får inte vara meeeed, eller jag vill inte. Emma vill tvinga mig men hon lyckas inte :) Det var bra för annars hade jag skämt ut mig å det va onödigt. Det har snööööat mke idag. Och jag,Cassandra och Nina hade roligt innan språkvaleet :D HAHAHAHH

Härliga tjejor(L)

Men nu ska jag äta sen ska jag plugga så jag kan detdära provet på fredaag!

Kyssdenduälskar.



Detäröver.okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0