E k o o E k o o o E k o o o o o o

I cant say I'm sorry! Och det ska jag tro på jah. yeeah riiight!

Det där var ett skämt från min sidas humor.

Love and let die, don't giiiiivee uuuup. som Erik Hassle säger. Nä men mormor börjar snacka julklappar och önskelistor hit å dit. Vi har lixom rätt långa varje år som behöver skrivas ner. Tralalalalalaaaa. Jag lovade att fixa en till tomten. Men kom igen det är typ äh oktober nu. shiiieeet  <<<<< det börjar såhär med en fining som en dag kommer bli min.

Nu ska jag mata mata in glass till min påbörjade brainfreeze och spola i toeletten sen ska jag gå ner och speeda med mina fina.

HÖÖÖÖÖÖÖÖRS!

Jag orkar inte ladda upp en till bild så det blir såhär fiiint!

Cassandra N.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0