F A K E I T !

Hejsansvejsan alla morgonpigga. Inte för att jag är det, men jag blev upptvingad. Jag har lite beslutsångest vilken tröja jag ska ha på mig idag så jag har typ bytt 5 ggr nu sen jag steg upp. Jag ska söka hjälp. Nåndag.
Jag har än inte hittat någon klänning så jag är i akutbehov av en skellefteå dag. Fast jag ska ju snart till Umeå ifs, Vi kanske hinner gå på stan ett tag. Vi får se.


Idag ska jag nog försöka lista ut vad problemet är med min mascara, Jag köpte just en ny men ögona blir galna när jag har på mig den. Så jag är sminkfri i 100 år framöver. Det är faktiskt rätt skönt.
Men mina naglar är i seriöst behov av hjälp så antingen lägger jag ner lite tid på dom eller så går jag och köper fejkhjäp. Lösnaglar lät som ett snabbare sätt. Men vi får se.


Nu undrar Melvin varför jag inte leker med honom, så jag får väl göra det och fortsätta sno diverse tillbehör från mammas dator.


// NORRMAN


Kommentarer
Postat av: Anonym

du låter som en fjortis nu cassandra, åsså min mascara och mina naglar :O ;) Haha

2009-10-26 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0