F R U K O S T !


Jag har just ätit upp min frukost. Den såg inte riktigt ut som på bilden. Det var lite mer sockrigt&chokladigt

Med lite mjölk i en skål. Gott var det, men en såndär ^smakar nog ännu bättre.

Ida gjorde just min dag. Hon har tydligen dammsugat upp hennes skåpnyckel! Thihi nu känner jag mig inte ensam längre. Nu var du ju lite lättare för henne att få tillbak sin. Dammsugaren påminde mig tyvär också att jag borde städa. Men det lät inte så roligt.

Mormor kom just & stressar mig om vad jag ska äta till lunch nu när jag nyss ätit frukost. Och nu kidnappar hon min lillabroder. Dom ska vaccinera sig mot Grissjukan. haha

Nu ska jag tvärendes hoppa i duschen. Först ska jag bara skruva upp volymen så jag hör något undertiden.

Trevligdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0