Gaaah. Screaaaaaaaaaaaaam!


Pruttåfisdag.

faktiskt så är jag inte i kiss&bajs åldern, Men jag är arg. Och det går inge bra för mig. Inget går som jag vill och det är dryyyyyyyyyyyyygt! Och när jag skulle göra läxan fastnade jag i novellen istället så tillslut sket jag i alltihopa. Och nu sitter jag här och har ingen aning om vilken låt jag ska sjunga imorgon. Det är ett problem. ett annat problem är att spotify inte fungerar och att Youtube inte är min favorit.


Nu ska ialla fall Ida komma till mig så vi ska se på damhockey träningen. Avis.se står det i min panna. Sen kanske vi hinner på kosmos och tröstfika lite. 
Vi hoppas & ber.


Bättre lycka nästa dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0