hos cassandra:D

hejsaaaan svejsan :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
nu sitter jag och Cassandra här och gör ingenting :) eller Cassandra typ  snacka i telefon och klämmer kolasås :):):) misstolka inte, tack.
Som ni ser så är jag frisk idag så att ja,,, jAG HAR INTE ont i halsen eller feber(A) s¨jag gick till skolan, eller jag gick inte men iaf :]jag tog bussen. det var långt opch drigt och jag spydde. nästan.

sen så ska vi typ fara ut och skjutsa elliot på hans BMX cykel :D:D:D: det är funnybunny :)
han kan även skjutsa mig för er som inte visste deee :) fast det blite lite övervikt ibland men vem bryrrrr siiiig?!?!? KUL ÄR DET IAF
men nu vill Cassandra skriva någrA RAder.

Ursäkta stavfelen. ♥
//Kladdkaka :DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:DD:<3<3<3<3<3<3<3<3<
okej hejd¨


Heeej universum med japan inräknat. Elliot dricker mjölk ur paketet som han alltid drömmt om. Nu har jag slutat babbla i telefooon och lyssnar istället på idas konstanta fisande och grisläten till skratt. fiiint sööt! Elliot kom just ut ur Idas byxor misstolka meraaa! hon har även talproblem. nu ska jag sluta skriva personbeskrivning på ida och istället berätta för mamma om Pontus räääääserfall idag. han föll för dörren! iallafall. jag ska rädda ida genom att sätte henne på elliots såkallade BMX ( barförbjudna Mongon med Xylocainsalva)  Love me tender love me true. Happyfaaaaaaaaaaaace this hääälge med gevär. Ida håller på att kväva sig själv nu så jag måste hjälpa henne. Vi ses nästa år. Nu blir jag kallad surkärring oxå för att jag inte skratta åt "snart får du mjölken över dig" någon som förstår mig?

PUSS !


Hårig snopp



Kommentarer
Postat av: LinnéavonKaka

haha, du och dina snoppar. CHILLAH TJEJJEN :D

2009-10-03 @ 19:51:16
URL: http://rentask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0