I can't get over you.


Hej :)
Ni människor som tror att jag typ är deprimerrad för att jag skriver "I can't get over you" öer allt. Så är det inte. jag nördar bara den låten med Erik Hassle :D Den ÄGERRRR :)
Alla andra tjejer som inte har nått cp nån stans i benen eller fötterna har spelat damhockey ikväll. Tror du jag va taggad å börja? OJAAH. Men jag har ju mina fötter. så det går INTE så bra... eller jag kan ha roligt ett tag, längtar tills jag blir femton och får ta bortdom.
Nu så sitter jag här och nördar låten och apa. klockan åtta ska jag se Bonde söker fru :) Vet inte om det är så bra men,, mamma väljer kanaaall ;)
Imorgon kommer vi att tippa med bussen om det snöar och vi måste åka långa vägen. det vill inte jag, för då kommer jag att dö-.-
Jag vill bo i malå så jag slipper lång busstur och ensamhet 24/7 hemma. eller okej jaghar ju min mamma och pappa och min syster, men dom gillar inte att göra sånna saker som jag gillar :D

Idag kommer Johan Turkmark hem från Turklaand :) Det är bra, för jag och Cassandra sakna hans skratt ;) (Johan också ifs) men iaf så kommer han hem och det är bra (:
Imorgon får jag mina klädeer :D dom har redan komme, fast mamma var inte i malå idag så hon hämta inte ut dom :(:(:(:(:( SÄDFEJJS. Men då få ja dom imorron :) OÄch det är också bra.

Idag på idrotten for vi ut och gick typ halva klassen +Joel. Det slutade med snöbad och snöbollskrig :) Det va ganska kulit, men man blev blööööööt. ett - på det.

Jag är glaad på min mamma, hon tänker ta med mig och sig själv till skellefteå STAAAN nästa helg :)Då får jag mej en ny fräsch vinter jacka och skooor :):) Det blir säkerrt bra!
åsså om jag inte blir alldales för snål så köper jag mig ksk en adidas trööjjaaaa :D Happy.

Detta inlägg blev ganska så långt, men det är bra :D hihih, men nu ska jag sluta fjolla på och fortsätta nöta min låt ♥


Godnatt Hamburgare (L)


//kladkaka


Kommentarer
Postat av: kussen

när ska du till skell sa du? ;)

2009-10-07 @ 21:50:33
URL: http://danihjalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0