I ' m b e t t e r o f a l o n e a n y w a y . .?


Kom just hem från skolan, eller det är väl ett tag sen nu men.

Sitter och lyssnar på lite musik på spotify och ska försöka hitta några låtar till pappas spellista han har på jobbet ,för intresse klubben som vill anteckna. Det känns däremot inte som jag kommer någon vart så snart ger jag nog upp och läser lite fysik istället. Fast Musik låter fortfarande roligare i mina öron. lär aldrig ändras heller.
Fast efter ett k på provet kanske jag ångrar mig. Maybee I thiiink.


Och minns jag inte fel kommer världens bästa Isabelle hem idag typ!


Skolan idag va skojjsig. Asså då syftar jag på rasterna & inte då dom avlivar oss långsamt men säkert.
Det e fiiint med speedade barn fast i en byggnad utan fönster och luft! eller något som liknar en sån byggnad. Annars såg vi typ Troja mohahaha... och ett engelskaprov del 158, tagning 98. Då visste ni.


Nu ber vi om världsfred och går och Lägger oss.

Medans dom andra dör av svält & soldater....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0