I wont watch as you going down..



Jag vet att jag låter lite butter, men det är luuugnt. För jag är inte det!

Nu ska jag räser skriva så jag ursäktar mina stavfel och när jag glömmer lite bokstäver här och var. Jag ska skyndsamt och försiktigt gå i suuuperfart ner till Ida som fördriver sin tid just nu med att se på MiN lillebrors hockeyträning antar jag. kanske inte det mest roande man kan göra en torsdagseftermiddag. Jag får hoppas jag roar henne mer. Om jag har huvudet kvar efter jag halkat omkull 45 gånger. den som lever får se. Det blir iaf Kossemosse & hockey för våran del. Okej nu har det gått en kvart sen jag sa att jag snart skulle komma.


Kyss&gör mål.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0