If a bird can sing with a broken wing.

Hej :)
Idag så har jag verit i stan, föruom att jag tillslut hittade min jacka och mina skor så har jag gått 9893 steg, och det känns i fötterna kan jag meddela! MEn nu har jag iaf fått mig en varm vinter jacka, det blev en vit liten saaaak, åsså köpte jag (eller mamma?) ett par svarta reeeeeeeeeeeebooook skor med foder i :) Jag är nöjd, och då är alla andra det också hoppas jag :) Sen när jag kom hem så ringde Albin å sa att jag skulle se hockey, men jag har inte fått nån mat i magen än så ja..... Tänk om jag sviker Albin och han blir sur på mig och vill inte vara min vän längre....... FÄLLL ETT TRÄD ISF. Men nu ska jag fortsätta vänta på att pappa och Clara ska komma heeeeem, dom har varit på ennn tydligen stor järnaffär i storuman. Ja, och nu är dom en aning SEGA på att ta sig hem, Min mage vill ha tacooooooos :D
Men nu ska jag dra mig från denna ihoptorkade plats och göra nå vettigt.
Pussochkram♥

 

Där gick jag dagis, å det var goda tideer de.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0