J U S T D A N C E J U S T D A N C E J U S T D A N C E


DANCE TILL YOU DROP.


Okej hon ser verkligen död ut på bilden, Men jag lovar att hon är vid liv som tur är! 

Jag kom just hem från innebandyn, Malå vann ju såklaaart! där emot hade jag ingen nyckel in när jag kom hem.. det går inte så bra att låsa upp dörren då. Men mormor var snäll och kom med en nyckel. det tackar vi för!
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag orkar. Dom flesta kommer väl vara i solviken och grilla. Men det känndes kallt att sitta där. Fast samtidigt kommer jag få dåligt samvete om jag inte far. men man ska väl göra det man själv känner för.? Antar jag.

Åh vad jobbigt! Men nu blir det pizzalagning. Mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0