Korånnmatchmotbiggoochjagvinner.


Hej vääärlden.
Idag har jag inte gjort så mke, har plågat mina fötter lite för ett nöje som jag längtat efter sen snön och isen försvann förra året, åkt SKRIDSKOR!
Det var kul, men nu har jag ont i mina små fossingar, men det var faktiskt VÄRT.

Aa.. Sen nu ikväll så har jag ätit en god lax filé till middag och lite pressad potatis och SÅS till det :) Och vi ffår inte heller glämma morötterna och purjolöken och alla andra goooodasaker! Efter middagen tog jag en snabb dusch och sen när jag höll på att torka mig höll Biggo evigt på att skrämma ihjäl mig, för vi har duschen i källaren, och efter som att det är mörkt ute nu så är det läskit där nere :] så då när jag stog där nere och klädde på mig så knacka han jätte hårt på dörren, å jag trodde jag skulle skitaaa på mig! men som tur var så gjorde jag inte det :] :]piltre och annat FJOLL! Och sen så vann jag facktist en match i KORÅNN, jag vet att det inte stavas så men iaf. Och då blev han sur och for hem och tröst åt lite middag och kommer snart tillbaka ::) Då kan jag ju passa på att vinna en match till :)
MEEEN nu s har jag inte så mke mer att skriva om här, men om jag vinner en match till så kommer jag att skriva det häääär ikv! <3

PUSSOCHKRAM

//HULTDIN
och nu ville inte datorn vara bäll med mig så det blir ingen bild :(:(:(:(:(:(:( FÄLL ETT TRÄD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0