Live and let die.



Matteprov idag.. men brandlarmet gick mitt i allt ihop och så hade jag musik direkt efter så jag överlevde. Men jag måste fortsätta imorgon. med eller utan Ida, vi hoppas på att hon blir frisk! Krya på dig:* Nu ska jag stänga av tvn så jag slipper se på vuxna männsikor som fjollar runt. Barprogram nuförtiden. okej nu lät jag gammal. men dom är jobbigaaaa! åsså hör jag inte min spellista. jorden går under! Nu ska jag dammsuga som mamma sa. barnarbete typ kanske om man överdriver. Jag ska tänka på barnslavarna i något fattigt land och sluta klaga och göra som jag blev tillsagd nu innan dom kommer hem igen. Ikväll blir det nog Kosmos med Bianca & Sebbe.Busiiigt.


// Cassandra N.

I'm gonna miss you when you're gone..   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0