mammasbullar

♥Heej :)
nu har jag inte skrivit på ett tag, men jag har falktist inte suttit vid datorn.. Clara sitter bakom mig och klämmer ut sång så att rutorna snart spricker.. nej, nu ska jag inte vara så ELAK. Men hon tar iaf IIII.
tagga inte musiken im0orgon, kommer inte gå bra allls! Men jag  ska iaf öra så bra jag kan :)
Detta blev ett tråkit inlägg och korrrtt!
meen jag har inte nått roligt att skriva, imorn har vi NO prov, jag tror att det kommer gå bra faktiskt, hoppas det iallafall. men jag ska plugga lite nu efter jag har skrivit klart!
mm... Sen så fick jag en ny jeans/tröja/jacka/tunika idag :) Jättesnygg :]
Tack mamma ♥

Meeeen nu nu är fantasin på semester, pussochkram!
//kladdkaka med grädde

 typ jag
bild: google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0