Morgoon!

              
Bild: google


God Morgon alla trötta.
strumpbyxor är bra enligt mig. Nu ska jag inte flumma så mycket, kanske om vi har tur. Jag tror iaf att jag ska läsa en bok jag hittade (eller mormor hittade den åt mig) tills det blir lunch för på ena tvn är det något ovärt barnpogram & den andra är fullt upptagen av något tvspel eller reprisen från fotbollen. Boken heter ialla fall pojken som inte fanns, Och den är jättee bra! Det handlar typ om hur hans mamma misshandlade & vanvårdade honom som barn och hur han  inte var en del i familjen,. men det är andra boken och nu måste jag bara läsa första och sista också. Idag kommer Ida oxå men nu säger william att det inte blir någon match för Storuman har för lite spelare. ashooooole!

Kyss grankotten ♥                                                                 

           


Kommentarer
Postat av: anna(=

har läst alla tre böckerna, dom är bra som jävel!

2009-10-11 @ 14:05:15
URL: http://annaandmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0