Mormor&Morfar.



Just precis.
 Jag sitter vid morfars dator så jag hade inte så mycket bilder att välja på. 80% av alla bilder så finns det en fisk med och jag tycker inte dom är så faschinerande. Nu är min popping candy påse slut, nog för att jag har en till men den är hemlig. Thihi.. Jag gör inteee mkt. Jag ska höra om Ida har bestämmt vilken tid hon kommer imorgon så jag vet hur länge jag kan sova. Haha. Nu ska jag se om det finns någon duglig film att se. Mamma skulle betala igår men jag var lite lat då. det blev idol istället. det var inte värdefullt! Det va ungefär två stycken som dög. Så gråt inte om ni missade!


Sociala er med varandra nu dah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0