No matter NOOOOO cause i got youuuuuuuuu :)

Hej på er! :)
Idag har jag varit påskolan :) Idag var det roligt :):):) För jag råka fantisera lite grann om hur johans styre blev snett.. Han syckla omkull åsså sen fantisera jag vidare lite ;)

Meeeeen, sen var jag med Johan och Cassandra, och sen for jag heeeem. Hemma spelade jag piano och sjöng såfint. och sen åt jag mat och sen så skrämde Clara mej så jag nästan sket på mig :]MEN BAR NÄSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Åsså har ja lärt mig en låt idag... No matter nooooooo (nina xD) hoppas hon läser detta, det var ganska roligt:)
Men nu blir det idol sen sova, för imorgon ska jag till staaan, :DD:D:D:D:D:D:D:::D:D:D:D:D:D Med min mammmaaaaa :)

Hadebra!
//kladdkaka

Och förresten så gillar jag kommentarer! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0