r e s p e c t f u l



Kom just hem. Har varit med Bianca å titta på present till hennes syrras kompis. Haha det där blev långt!

Idag var det beep- test igen. Jag var inte med utan jag tittade bara på och gav alla duktiga vatten. ALLA var jätte duktiga! applåder. Annars har det inte hänt mycket. Läxförhöret om man ens få kalla de det var eh ja det finns inte något att säga om det. Det gick bra så jag får väl nöja mig.

Ikväll blir det Höstkonsert med lite bra musik hoppas jag. Men alla är så duktiga så jag behöver nog inte oroa mig.


Bianca säger det är hennes låt men jag gillar den mer!

She's nothing like a girl you've ever seen before
Nothing you can compare to your neighborhood hoe
I'm tryna find the words to describe this girl without being disrespectful
The way that booty movin I can't take no more
Had to stop what I'm doin so I can pull up close
I'm tryna find the words to describe this girl without being disrespectful

Damn girl
Damn who's a sexy bitch?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0